“Pro su Sardu, ma a beru!” ANS per la campagna elettorale in sardo
ANS – Assemblea Natzionale Sarda ponet una chistione importante in contu de limba sarda.
S’insertada de su tema in sa campagna eletorale, su momentu chi totu sos partidos si proponent comente a “sardistas”, pro s’autodeterminatzione, pro s’autonomia, pro s’indipendèntzia.
Is intentziones si bident cun is fatos cuncretos e, a su mancu in contu de limba sarda, podent dare unu singiale faeddende, non petzi DE limba sarda, ma faghende·ddu IN limba sarda.
Leghide s’apellu e, si seis ativistas de sa limba sarda, firmade!
Pro chi sa limba bivat, est pretzisu a dda impreare in su fitianu, in cale si siat addòbiu, siat intre amigos, a unu convegnu, pro una pubblicidade o a un’addòbiu eletorale.
ANS in is chidas coladas at bogadu a campu una collida de firmas intre assòtzios, maistros, istudiosos, traballadores de su setore.
Totus paris pedimus a is polìticos chi bolent guvernare s’ìsula nostra de si pigare un’impinnu: su de impreare su sardu e is àteras limbas de Sardigna in sa comunicatzione pùblica, siat una debata pùblica etotu o siat in is sòtzial.
Leghe s’apellu e si ses professionista de su setore firma tue puru! https://www.assembleasarda.org/pro-su-sardu
FAEDDA • LEGHE • ASCURTA • ISCRIE
Affinché una lingua rimanga viva, è indispensabile utilizzarla nella quotidianità e a qualsiasi livello, che sia in una discussione tra amici, in un convegno, in una pubblicità o in un incontro elettorale.
ANS ha lanciato nelle scorse settimane una raccolta firme tra associazioni, docenti, studiosi e operatori del settore. Assieme chiediamo ai politici che vorrebbero governare la nostra isola una presa di responsabilità: utilizzino il sardo o le altre lingue di Sardegna nella loro comunicazione pubblica, che sia in un dibattito pubblico o nei social.
Leggi l’appello e se sei un professionista del settore firma anche tu! https://www.assembleasarda.org/pro-su-sardu
PARLA • LEGGI • ASCOLTA • SCRIVI